Klachten

Mevas

Wij willen u altijd goed en snel van dienst zijn. Mocht u onverhoopt toch een keer niet tevreden zijn, dan zoeken wij graag samen met u naar een oplossing.

Wat doen wij met uw klacht?

Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over ons. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Waar kunt u terecht?

U kunt ons op verschillende manieren laten weten dat u niet tevreden bent.

  • U kunt altijd contact opnemen met uw relatiebeheerder of accountmanager. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen meestal snel en adequaat worden opgelost.
  • U kunt het online klachtenformulier invullen.
  • Schriftelijk kunt u uw klacht indienen bij Mevas b.v., t.a.v. de Directie, Postbus 8001, 1802 KA Alkmaar.
Naam*
Wilt u onze tweemaandelijkse nieuwsbrief ontvangen?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Laatste nieuwsberichten
Bekijk alle berichten
Mevas B.V. - icon-nieuwsbrief

Informatie die we graag met u delen

blijf op de hoogte