Ik heb autoschade wat moet ik doen?

De schade…. Op enig moment constateert u, helaas, dat u schade heeft aan uw personenauto of bedrijfswagen. En dan…

Na de schadeconstatering neemt u contact op met ASN autoschade service of MEVAS. Belt u de verzekeraar dan zullen zij melding maken van uw schade en u doorverwijzen naar een van de ASN herstelvestigingen bij u in de buurt. Hier vind een inventarisatie van de schade plaats.

U kunt bij alle ASN-vestigingen in Nederland terecht zonder dat u hiervoor een afspraak hoeft te maken. Tijdens de inventarisatie worden onder andere foto’s genomen.

Aan de hand van de foto’s worden de te verwachten kosten berekend. Na akkoord voor herstel van de auto door de verzekeraar wordt er met u een afspraak gemaakt voor herstel en worden er zo nodig onderdelen besteld. Mocht u nog geen schadeformulier hebben ingevuld dan helpen de medewerkers van ASN Autoschade Service u graag hiermee.

Als u een afspraak maakt voor herstel van de deuk in uw auto, de kras, hagelschade of welke schade dan ook dan kunt u bij het maken van de afspraak aangeven of u gebruik wilt maken van onze haal- en brengservice of van vervangend vervoer. Afhankelijk van uw type verzekering kan dit gratis zijn.

Wilt u liever niet zonder auto zitten en ook niet in een vervangende auto rijden dan kan een alternatief zijn dat u tijdens uw vakantie met het vliegtuig gebruikt maakt van onze unieke service Repair & Fly. Uw auto wordt hersteld terwijl u weg bent.

Voor kleine en grote schades aan uw personenauto staan de medewerkers bij ASN Autoschade Service voor u klaar. Van A tot Z wordt u schade voor uw afgehandeld.