Online klantportaal

30/01/2024

MijnMevas is een online klantportaal. Naast het delen van gegevens en documenten is het voor ons mogelijk om u via berichten te informeren. Dit kan een verzoek tot data zijn maar ook een actueel nieuwsbericht of een handige tip. We zijn einde 2023 samen met een aantal klanten een pilot gestart. We willen graag een omgeving ontwikkelen die voor u iets toevoegt. We hebben nog een aantal plekken beschikbaar in onze pilot. Wilt u hieraan deelnemen? Meld u aan:

Wanneer u als klant een actie uitvoert in MijnMevas, worden wij als adviseur hiervan op de hoogte gebracht.

Hoe werkt MijnMevas?
Wij nodigen u uit om gebruik te maken van MijnMevas. Hierdoor start een verbeterde samenwerkingen en het digitaal verzamelen van gegevens en documenten. U kunt hier:

  • Acties bekijken
  • Documenten uploaden
  • Status van een aanvraag volgen
  • Op de hoogtelijven van ontwikkelingen in de markt

Wat levert de MijnMevas koppeling u op?
Met MijnMevas zorgt u voor een soepele dienstverlening. Geen documenten heen en weer mailen, maar een duidelijk overzicht van de aan te leveren documenten. Ook wanneer de verzekeraar extra documenten opvraagt, worden deze direct zichtbaar in de mijn omgeving.

Laatste nieuws
Bekijk alle berichten

bij ziekte

2 jaar loondoorbetaling

Verzuimverzekering

uitgelicht

Als uw medewerker ziek wordt, bent u niet alleen een arbeidskracht kwijt. U bent ook verantwoordelijk voor loondoorbetaling en re-integratie van uw zieke medewerker.

Laatste nieuwsberichten
Bekijk alle berichten
Mevas B.V. - icon-nieuwsbrief

Aanmelden nieuwsbrief

blijf op de hoogte