Klachten

Wij willen u altijd goed en snel van dienst zijn. Mocht u onverhoopt toch een keer niet tevreden zijn, dan zoeken wij graag samen met u naar een oplossing.

Wat doet MEVAS met uw klacht?

Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over MEVAS. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Waar kunt u terecht?

U kunt ons op verschillende manieren laten weten dat u niet tevreden bent.

  • U kunt altijd contact opnemen met uw relatiebeheerder of accountmanager. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen meestal snel en adequaat worden opgelost.
  • U kunt het online klachtenformulier invullen.
  • Schriftelijk kunt u uw klacht indienen bij MEVAS Assurantiën bv, t.a.v. de Directie, Postbus 8001, 1802 KA Alkmaar.

Klachtenformulier

  • Maximale grootte: 2 MB

Bent u nog niet tevreden?

De ervaring leert dat de meeste klachten naar tevredenheid worden afgehandeld. Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u met uw klacht terecht bij het Klachteninstituut financiële dienstverlening (Kifid): Postbus 93257, 2509 AN Den Haag, 0900 – 355 22 48, www.kifid.nl. Het aansluitnummer van MEVAS is 300.007.060.

U kunt ook een juridische procedure starten via de rechter.